.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واردات چاي خارجي براي گيلان مشكل‌ساز شد

امام جمعه املش گفت: امروز واردات چاي خارجي براي ما مشكل‌ساز شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد كياني در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به فرا رسيدن روز ارتش افزود: 30 سال از تشكيل ارتش جمهوري اسلامي مي‌گذرد و امروز ارتش همچنان محكم و استوار براي حراست از كيان و تماميت اراضي كشور ايستاده است.
وي اظهار داشت: پس از شكل گيري انقلاب زمزمه‌هايي مبني بر انحلال ارتش بود و عده‌اي بر اين امر تاكيد داشتند، ولي امام خميني (ره) با نگاه هوشمندانه و دورانديش خود اعلام كردند كه در دل ارتش نيروهاي بسيار معتقد و پايبند به نظام هستند كه مي‌توانند ارتش را نگه دارند.
امام جمعه املش ارتش ايران اسلامي را در دفاع مقدس همچون دو بال در كنار سپاه پاسداران ذكر كرد و بيان داشت: اين دو با قدرت از كيان نظام دفاع كردند.
وي ادامه داد: آرزوي ما اين است كه اين دو نهاد همچنان در حراست از مرزهاي ايران اسلامي محكم و استوار باشند تا هيچ دشمني قصد جسارت و تعرض به اين نظام را نداشته باشد.
كياني در ادامه به افزايش قيمت برگ سبز چاي و چاي خشك اشاره كرد و اذعان داشت: طبق قول استاندار گيلان، اگر چايكاران و توليد كنندگان چاي كيفيت برگ سبز را بالا ببرند، احتمال افزايش نرخ خريد تضميني وجود دارد.
وي تصريح كرد: انتظار مي‌رود، روزي وابستگي صنعت چاي به دولت قطع شود و كشاورز و كارخانه‌دار سهم خود را بگيرند.
خطيب جمعه املش خاطرنشان كرد: امروز واردات چاي خارجي براي ما مشكل‌ساز است و بايد دولت با فرهنگسازي زمينه مصرف چاي داخلي كه 100 درصد بهداشتي است را فراهم كند.
وي با اشاره به سفر وزراي راه و اقتصاد و رئيس سازمان گردشگري كشور به املش بيان داشت: اميدواريم هرچه سريع‌تر شاهد تكميل و افتتاح بزرگراه املش به شلمان باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 فروردين 1388
اگر ازقاچاق چاي خارجي جلوگيري شود وواردات چاي خارجي توسط تجار درازاي خريد چاي ايراني انجام گيرد نبايد مشگل ساز باشد چايهائي كه با بسته بندي نيم كيلوئي وارد كشور هستند و مجوز وزارت بهداشت ندارند مسلما مشگل ساز خواهند بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.